Nissan aduce inovație și pasiune la Salonul Internațional Auto de la Paris, prezentând linia de produse la un nivel fără precedent, iar relansarea modelului iconic Nissan Micra animă segmentul B-Hatchback. Cu o abordare vizionară în ceea ce privește Mobilitatea Inteligentă, Nissan anunța încă de la Salonul Auto de la Geneva proiectul revoluționar vehicle-to-grid, un important pas înainte în gestionarea energiei din surse regenerabile. Prezent pe stand, Nissan Leaf 100% electric va putea fi nu doar admirat, ci direct în acțiune, folosit ca sursă de energie mobilă pentru a încărca exponatele de mare putere.
Paul Willcox, președintele Nissan Europe, afirmă: “Suntem consecvenți promisiunii noastre de a livra inovație și pasiune pentru fiecare client, reconfirmată odată cu lansarea noului Nissan Micra – un model ancorat în trendul vieții moderne, care ne va consolida poziția de lider în design și stil pe piața auto.”
Compania a înregistrat un record istoric de vânzări în Europa, cu o creștere de două cifre pe anumite piețe, reușind să combată fluctuațiile economice prin vânzările accelerate și lidershipul modelelor sale crossover și electrice. În Europa de Vest vânzările la finalului anului fiscal 2015 (FY2015- martie 2016) arătau o crestere de 9.4% față de aceeași perioadă a anului precedent ; un an record, cu piețe majore incluzând Spania (+19.3%), Germania (+13.2%), Italia (+8.8%), UK (+4.2%) și Franța (+3.9%) ce au înregistrat creșteri semnificative. Vânzările de modele crossover în Europa au depășit 432 000 de unități în anul fiscal 2015, propulsând gama de modele ale companiei ca best-selling în categorie.