Mercedes-Benz Romania lanseaza prima sa campanie de brand – Pe urmele celor mai buni – prin care isi propune sa ii sprijine pe cei mai ambitiosi romani, conectandu-i cu parteneri inovatori si de incredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz in Romania: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu si Catalin Stefanescu. Startul campaniei a fost marcat de o serie de materiale video, ce prezinta povestile nescrise pana acum ale celor patru ambasadori in drumul lor catre succes.
„Romanii sunt foarte receptivi la proiectele Mercedes-Benz in Romania si suntem mandri pentru ca ne apreciaza initiativele atat dintr-o perspectiva emotionala, cat si una rationala, determinata de calitatea superioara a produselor noastre. Parteneriatul veritabil dintre Mercedes-Benz si Romania se bazeaza pe importante valori comune, se consolideaza an de an si duce mai departe promisiunea de a fi si de a oferi ‘The best’. Prima noastra campanie locala de brand, Pe urmele celor mai buni, incurajeaza si subliniaza valorile noastre – siguranta, confortul si sportivitatea, si mai presus de orice, inovatia in toate formele sale”, a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars si CEO Mercedes-Benz Romania.
Romanii sunt incurajati sa se inscrie online in competitia „Pe urmele celor mai buni” (pe website-ul www.peurmelecelormaibuni.ro) pana pe 13 martie 2017. In luna martie, autorii celor mai convingatoare patru inscrieri vor beneficia de sesiuni de consultanta din partea ambasadorilor Mercedes-Benz in Romania, filmate si prezentate in cadrul primului show online marca Mercedes-Benz in Romania, pe acelasi website.