”Bucătăria italiană este una dintre preferatele bucureștenilor, iar prezența Trattoriei Buongiorno, unul dintre cele mai îndrăgite restaurante de profil, în lista noastră de parteneri reprezintă un mare atu pentru piața locală de food ordering. Astfel, foodpanda își diversifică paleta de preparate italiene, iar utilizatorii platformei se pot bucura, atât acasă, cât și la birou, de mâncarea pregătită cu grijă de bucătarii din restaurantul lor preferat”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
Potrivit acestuia, listarea pe o platformă de food ordering este benefică și pentru noii parteneri. Astfel, datele raportate de companie arată că restaurantele mari au înregistrat o creștere a vânzărilor cu până la 40%, chiar din prima lună de la demararea parteneriatului. Evoluția a fost susținută și de creșterea constantă a numărului de utilizatori ai platformelor de food ordering, datorită ușurinței cu care pot comanda mâncare, atât de pe desktop, cât și prin intermediul aplicației mobile gratuite.