Mega Image incepe demersul de sustinere a donatorilor de sange, de astazi 14 iunie, de Ziua Internationala a Donatorului de Sange. Astfel, compania va sustine aceasta cauza printr-o campanie dedicata, care va reprezenta angajamentul companiei pe termen lung de a contribui la cresterea procentului de donatori prin actiuni concrete de sustinere, alaturi de o comunicare constanta in magazine, dar si extins, in cadrul comunitatilor.
De Ziua Internationala a Donatorului de Sange, magazinele Mega Image (care nu au program non-stop) vor fi deschise cu o ora mai devreme pentru a fi pe traseul donatorului de sange. Mai mult, toti donatorii de sange din Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta si Ploiesti vor primi, la Centrul de donare, din partea Mega Image, un pachet cu produse alimentare pentru a-si reface rapid energia.
Ne propunem sa aducem in prim plan cauza donarii de sange, sa vorbim despre aceasta nevoie clientilor nostri, colegilor nostri, comunitatilor locale. Ne asumam rolul de cetatean responsabil si bun comunicator, folosindu-ne de vocea noastra, dar si de dorinta de a fi alaturi de oameni, mai ales atunci cand au nevoie de noi. E important sa fim responsabili. E important sa ne implicam si sa facem schimbari in bine, impreuna. Azi, maine si in fiecare zi. Acesta este inceputul unui proiect de responsabilitate pe termen lung, pe care il vom derula cu angajament prin diverse actiuni si evenimente de donare de sange periodic,” a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image Romania.
Implicarea Mega Image in aceasta cauza va fi sustinuta printr-o comunicare constanta in toate magazinele, alaturi de activari speciale prin echipe de promoteri in magazine selectionate. Mai mult, campania dedicata de comunicare se va derula printr-un mix de canale media: radio, outdoor, proiecte neconvetionale, precum si actiuni de PR prin implicarea unor influentatori cheie.