Media Galaxy®, unul dintre cei mai importanți retaileri electro-IT din România, continuă inițiativa lansată anul trecut și organizează Cel Mai Mare Black Friday Ever. Astfel, anul acesta, retailerul își propune să își depășească propriul record prin derularea campaniei de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie.
„Campania de anul trecut a fost foarte bine primită de clienții noștri, cărora am putut să le oferim o experiență cu adevărat completă și plăcută de reduceri semnificate. Am scos din ecuație așteptatul dinainte de Black Friday, trezitul cu noaptea în cap, statul la coadă și bătaia pe produse sau lipsa stocurilor. Considerăm că Black Friday este o oportunitate excelentă prin care să le propunem clienților mai mult decât prețuri foarte bune la mii de articole, asigurându-le timp suficient pentru a cântări deciziile de achiziție, dar și serviciile necesare pentru realizarea unei achiziții complete (soluții de finanțare; rezervare online – cumpărare offline; asistență 24/7 prin call center etc). Avem stocuri și ne-am pregătit temeinic pentru a ne asigura că toate comenzile sunt onorate în cel mai scurt timp și că oamenii nu vor fi nevoiți să se înghesuie în magazine pentru a cumpăra produsele dorite. Pe primul plan pentru noi este satisfacția cumpărătorului”, spune Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.
Pregătirea campaniei de Black Friday a început cu șase luni în urmă și a însemnat investiții în optimizarea website-ului în ceea ce privește infrastructura hardware și optimizarea timpului de încărcare a paginilor, optimizarea proceselor de achiziție și livrare la domicliu și asigurarea unui stoc de minim 500 de produse pe toate reperele importante din acțiunea Cel Mai Mare Black Friday Ever. Pentru a asigura cumpărătorilor noi reduceri săptămânale, campania este împărțită în mai multe runde de promoții, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă și vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.