Mastercard extinde acceptarea soluției de plăți digitale Masterpass în România, prin intermediul unor parteneriate strategice încheiate cu unii dintre cei mai importanți promotori locali ai plăților online cu cardul. Astfel, eMAG, Fashion Days și UPC au ales integrarea soluției Masterpass pentru a facilita accesul consumatorilor la cea mai simplă, rapidă și securizată experiență de plată digitală, prin Masterpass. Alături de aceștia, Romcard va integra propriul portofel digital în platforma Masterpass, urmând a lansa inclusiv o aplicație mobilă a wallet-ului până la finele anului.
“Asistăm la o tranziție accelerată către plățile digitale, ce sperăm să devină în curând un obicei şi pentru consumatorii din România. Mastercard investește semnificativ în transformarea plăților online într-o experiență simplă şi uşoară, și suntem încântați să vedem un cvartet de giganți ai pieței locale de plăți electronice alăturându-ni-se în acest demers”, a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.
eMAG, cel mai mare retailer online din România, Fashion Days, destinația de fashion numărul 1 în Europa, și UPC, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații din piața locală, au optat pentru implementarea soluției pentru plăți digitale Masterpass. Consumatorii care își achită online cumpărăturile și facturile vor beneficia de o experiență la plată simplă, eficientă și sigură prin intermediul serviciului digital Masterpass, fără a fi nevoiți să introducă detaliile cardului și informațiile personale pentru fiecare plată, prin simpla utilizare a butonului “Cumpără cu Masterpass™”.