Mastercard premiază plățile cu cardul în locațiile Carrefour

Mastercard, operatorul celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume, şi Carrefour, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se va desfășura sub umbrela de comunicare Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless, prin care cei doi parteneri încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților cotidiene.

„Noi, la Mastercard, credem cu tărie că normalitatea trebuie să-și regăsească drumul înapoi în viețile noastre, ale tuturor, și încercăm să facem acest lucru posibil prin modul nostru de gândire, prin acțiunile pe care le întreprindem și prin tot ceea ce încurajăm. Tot normalitatea se află și la baza dorinței noastre de a oferi premii care susțin un nou mod de viață și care facilitează momente de neprețuit. Un astfel de exemplu este posibilitatea pe care le-o oferim deținătorilor de carduri Mastercard: de a-și transforma pasiunea pentru condus în călătorii de neuitat. Suntem încântați să continuăm parteneriatul cu Carrefour și, împreună, să pregătim beneficii unice pentru consumatori”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.

„Carrefour oferă clienților săi modalități inovatore de plată și de cumpărare prin intermediul aplicațiilor pe care le pune acestora la dispoziție: Carrefour Pay, Bringo sau Gurmandio. Continuarea parteneriatului cu Mastercard ne bucură și subliniază încă o dată angajamentul nostru de a le oferi consumatorilor experiențe îmbunătățite de cumpărare și de plată, prin metode inovatoare. Confortul clienților noștri este cel mai important lucru și vom continua să le punem la dispoziție modalități moderne și eficiente de plată și de petrecere a timpului la cumpărături”, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT, Carrefour.

Persoanele care fac cumpărături în hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din toată țara, în perioada 15 martie-30 aprilie, intră în cursa pentru câștigarea unui autoturism Smart ForFour electric drive. Pe lângă premiul cel mare, participanții pot câștiga și unul dintre cele 10 vouchere pentru cumpărături la Carrefour în valoare de 100 de euro fiecare. Prin parteneriatul cu Carrefour, Mastercard dă startul unui nou an de campanii prin platforma de înregistrare activă www.participare.mastercard.ro, cu care au interacționat peste jumătate de milion de posesori de carduri Mastercard din România doar în 2017, fiind răsplătiți cu premii de peste 200 de mii de euro.