„Eforturile noastre s-au concentrat pe îmbunătățirea serviciilor, atât pentru parteneri, cât și pentru clienții e-shop-urilor. Am mărit capacitatea de manipulare și sortare din București și Sibiu, prin două noi depozite, am crescut flota auto și ne-am axat pe dezvoltarea serviciului de livrare de marfă paletizată în regim de curierat, DPD Pallet One. Totodată, am implementat plata cu cardul la livrare, prin echiparea curierilor cu terminale mPOS ultraportabile de ultimă generaţie. Soluția evită disconfortul creat de utilizarea cash-ului, reduce timpul de livrare și optimizează experiența pentru clienții finali”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Plata cu cardul la destinaţie, introdusă de DPD România în urma unui parteneriat încheiat cu MasterCard și UniCredit Bank, este disponibilă în prezent în București, iar începând de anul viitor va fi implementată, gradual, la nivelul întregii țări.
”Toate demersurile și investițiile de până acum ne-au ajutat să ne apropiem vertiginos de target-ul impus la începutul anului, care vizează, pentru 2016, un plus de 30% in cifra de afaceri și majorarea volumelor cu 35%. Trendul ascendent se va menține și în perioada următoare, direct proporțional cu evoluția e-commerce-ului, cel mai important pilon pentru piața de curierat”, completează Lucian Aldescu.
Conform CEO-ului companiei, cele mai multe livrări pentru curierii DPD România, la nivelul primelor trei trimestre, au fost în martie, august şi septembrie, cele trei luni cumulând 35% din totalul înregistrat în perioada analizată.