Lavazza susține, alături de Andre Agassi, educația tinerilor cu posibilități financiare limitate

NEW YORK, NY - AUGUST 30: A Lavazza Andre Agassi group performs at Union Square on August 30, 2016 in New York City. (Photo by Ed Mulholland/Getty Images for Lavazza)

Parteneriatul prin care Andre Agassi, legenda internațională din lumea tenisului, devine ambasadorul Lavazza în lumea tenisului a debutat oficial la turneul de la US Open. În cadrul acestei colaborări, Lavazza susține, alături de Fundația pentru Educație Andre Agassi, educația tinerilor cu posibilități financiare limitate.

Cu zece ani în urmă, Andre Agassi s-a retras din tenis, un sport pe care l-a schimbat pentru totdeauna.  În mod asemănător, Luigi Lavazza a revoluționat industria cafelei în urmă cu mai mult de 120 de ani, atunci când a inventat conceptul combinării diferitelor tipuri de cafea. Acum, cele două branduri care au în comun același spirit inovator au făcut echipă pentru a schimba viața tinerilor cu posibilități financiare limitate, începând chiar de la această ediție a US Open. Anul acesta, pentru fiecare cafea vândută la cele două cafenele Lavazza din cadrul US Open, compania va dona câte 1 dolar Fundației USTA (Asociația de Tenis din Statele Unite), care sprijină Fundația pentru Educație Andre Agassi. Scopul acestei organizații este transformarea sistemului de educației și crearea de oportunități pentru copii. Fondurile colectate vor fi investite exclusiv în programul „Summer of a Lifetime” din cadrul colegiului fundației, parte a  Academiei de Studii Pregătitoare Andre Agassi din Nevada (care numără peste 1200 de studenți), precum și in bursele care acoperă taxele de școlarizare.

Lavazza și-a dorit un partener care să împărtășească dorința de a atinge excelența prin tot ceea ce face, calitate regăsită la Andre Agassi. Agassi este unul dintre cei mai mari campioni din toate timpurile, cu un palmares impresionant, care include 60 de titluri ATP și 8 titluri de Grand Slam. Ocupant al primei trepte a clasamentului mondial de 6 ori, el este căștigător al unei medalii olimpice de aur și unul dintre puținii atleți care a obținul Golden Slam-ul, câștigând toate cele 4 turnee de Grand Slam și aurul olimpic.

Fără titlu Andre Agassi a zis: „A fost o experiență minunată să lucrez alături de acest brand inovator, de la filmarea videoclipului „I’m Back”” în Italia la crearea unei activări distractive și interactive care a marcat debutul colaborării noastre. Aștept cu nerăbdare să văd ce va urma în anii următori.”

Pentru a marca debutul campaniei, 150 de clone reprezentându-l pe Agassi din anii 1980 au fost mobilizate să alerge prin New York pe 30 august, interacționând cu fanii tenisului veniți din întreaga lume pentru a lua parte la US Open. Campania va include și o serie de evenimente, promoții și apariții personale la turneele de Grand Slam, oferite fanilor tenisului din întreaga lume: la Australian Open în Melbourne, la Roland Garros în Paris, la  Wimbledon în Londra și la US Open în New York, precum și la alte turnee regionale de prestigiu, unde cafeaua Lavazza este prezentă: la BNP Paribas Open în Indian Wells, Mercedes Cup în Stuttgart și Rogers Cup în Toronto.