KitKat devine batonul oficial de ciocolată al F1

Nestlé și Formula 1  (F1®) au anunțat un parteneriat de referință, făcând din KitKat batonul oficial de ciocolată al Formula 1. Această colaborare pe mai mulți ani este cel mai mare parteneriat global de brand al Nestlé până în prezent, semnalând un pas major pentru producătorul de ciocolată și pentru una dintre mărcile preferate de batoane de ciocolată ale consumatorilor.

Aducând mesajul său universal „Have a Break, Have a KitKat®” în lumea de mare viteză a Formulei 1, KitKat va susține importanța de a face o pauză.

Parteneriatul se va lansa oficial în sezonul 2025, marcând cea de-a 90-a aniversare a KitKat și cea de-a 75-a aniversare a Formulei 1. Apoi se va extinde în întreaga lume în 2026. Pasionații de F1 pot aștepta cu nerăbdare activări pentru consumatori, premii promoționale, zone imersive pentru fani la Marile Premii, cu branding pe pistă și conținut atractiv.

Acest parteneriat unește două mari baze globale de fani într-un mod inovator, care îmbină fiorul sportului cu motor cu renumitul simț al umorului KitKat și tradiția de a împărtăși pauzele.

Cu o bază de fani estimată la 700 de milioane de fani în întreaga lume, F1 este în creștere de popularitate, inclusiv în rândul unui public mai tânăr și mai divers. Unu din trei fani a început să urmărească fenomenul F1 în ultimii patru ani. Generația Z constituie grupul de fani cu cea mai rapidă creștere, urmată îndeaproape de baza de fani de gen feminin, care reprezintă acum 40% din baza totală de fani, față de 32% în 2018.