KFC România face o mișcare de business importantă

Faimosul sos cu usturoi, unul dintre cele mai cunoscute produse ale lanţului de restaurante KFC România, va fi disponibil în toate magazinele Lidl din țară, începând de astăzi. Extinderea business-ului în zona de retail reprezintă o mişcare strategică importantă pentru brandul KFC, care reușește astfel să atingă noi segmente de consumatori.

„Sosul cu usturoi este cel mai bine vândut produs din portofoliul KFC România. Având în vedere rezultatele excelente, dar și numeroasele studii de piață care ne-au arătat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasă, decizia de a extinde business-ul a venit firesc. Urmând aceeaşi reţetă clasică şi îndrăgită de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot și un produs potrivit pentru piața de retail, care va fi disponibil în toate magazinele Lidl din întreaga ţară. Obiectivele noastre vizează extinderea către un alt segment de consumatori, integrarea produsului în noi obiceiuri de consum şi oferirea celui mai bun gust KFC, câtor mai multor clienţi, chiar la ei acasă.”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group. 

Sosul cu usturoi, cunoscut și sub numele Glenn, a fost lansat în exclusivitate pentru fanii din România, cu 20 de ani în urmă, odată cu intrarea pe piaţa românească a lanţului de restaurante KFC. Sosul este un produs local, creat pentru a satisface apetitul românilor pentru usturoi, conform studiilor, cel mai apreciat ingredient în reţete. Va fi disponibil în magazine în ambalaj de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”.