Retailerul international de articole vestimentare Kenvelo a deschis luna aceasta un magazin de 156 m.p. în Fashion House Outlet Centre București. Tranzacția de închiriere confirmă procesul de maturizare a pieței de retail din România, Kenvelo fiind al 11-lea brand care se alătură outlet-ului în acest an. Kenvelo este un brand vestimentar fondat în Cehia, care a devenit la scurt timp foarte apreciat de comunitatea iubitorilor de modă din Europa. Retailerul operează în prezent prin intermediul unui număr de 270 magazine din 18 țări: Cehia, Croația, Slovacia, România, Israel, Bulgaria, Rusia, Austria, Marea Britanie, Lituania, Belarus, Albania, Letonia, Estonia, Malta, Ucraina, Serbia și Germania.
În acest outlet, de la începutul anului, s-au mai alăturat Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile. FASHION HOUSE Outlet Centre București se bucură de interes consistent din partea retailerilor ca soluție preferată pentru optimizarea stocurilor și obținerea de profituri suplimentare.
”Suntem încântați să îi urăm <Bun Venit!> brandului Kenvelo în rândul familiei de retaileri din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București. Acest acord de închiriere reprezintă o nouă dovadă că cele mai apreciate branduri de modă din plan local și internațional se orientează către conceptul de outlet ca parte din strategia lor de expansiune și, în mod particular, că acest canal de distribuție este din ce în ce mai popular în România”, susține Brendon O’Reilly, Managing Director în cadrul FASHION HOUSE Group.
Contractul de închiriere semnat cu Kenvelo reafirmă evoluția ascendentă a pieței locale de retail și, în mod specific, creșterea înregistrată de FASHION HOUSE Group, ca singur operator al unui outlet profesional din țara noastră. În primul semestru al anului 2016, vânzările totale realizate în cadrul FASHION HOUSE Outlet Center București au crescut cu 10,9%, în timp ce rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 16% față de aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, valoarea medie a unei tranzacții și-a menținut trendul ascendent cu o mărire de 8,3%. În plus, probabil cea mai semnificativă evoluție din primul semestru al anului 2016 a fost reprezentată de creșterea considerabilă a valorii cumpărăturilor per client (+25,5% față de primul semestru al anului 2015), dovedind faptul că oamenii găsesc aici mai mult din ceea ce caută.