“Rezultatele foarte bune de anul acesta continuă trendul ascendent al ultimilor ani. Printre motivele pentru care am crescut atât de mult se numără ofertele noastre excelente, campaniile săptămânale și o gamă de produse adecvată pieței românești”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România.
În ultimul an, vânzările au crescut foarte mult în special la categoria de saltele – unul cele mai căutate produse ale brandului, și mobilier de interior.
“Ne dorim să fim cât mai aproape de clienți, de aceea ne extindem în permanență și deschidem magazine noi, mai ales în orașe în care nu suntem încă prezenți. De asemenea, în ultimul an am deschis magazinul online, iar acum clienților le este mai ușor să găsească și să achiziționeze produsele noastre. Suntem un brand accesibil, atât în ceea ce privește prețurile, cât și în termeni de proximitate față de client. Produsele care ne diferențiază de concurență – gama noastră dedicată unui somn sănătos – au cerere mare și sunt foarte apreciate de clienți. Bineînțeles, aceste rezultate se datorează angajaților care muncesc foarte mult în fiecare zi pentru a face totul posibil”, spune Alex Bratu.
Rezultatele pozitive înregistrate de JYSK în România sunt parte a poveștii de succes a grupului JYSK Nordic. Grupul JYSK Nordic, care activează în 45 de țări, a anunțat cifre record pentru anul financiar 2015-2016, cu o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de euro și un EBIT de 422 milioane de euro.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, când a deschis primul magazin în Oradea, iar acum are 40 de magazine în România și aproape 500 de angajați.