„Brewtiful a fost creat pe conceptul retail-in-retail şi îşi propune să crească numărul de clienţi în orice tip de magazin, dar şi rata de fidelizare a acestora, prin oferirea vizitatorilor din locaţii posibilitatea de a cumpăra şi o cafea de specialitate, preparată de barista, cu echipamente premium şi metode de brewing artizanale”, declară Viorel Stoiean, Managing Director-ul Brewtiful.
Investiţia într-o astfel de franciză ajunge la circa 40.000 euro, oscilând în funcţie de specificul retailului în care este amplasată. Suma include, pe lângă cele menţionate, şi training de specialitate, respectiv un supervizor full time. 30 de puncte Brewtiful în toată ţara, la un an de la lansare După o investiţie de 350.000 euro, franciza Brewtiful a atras deja 3 parteneri din zona de retail şi HoReCa. În plus, în primul an de la lansare, business-ul îşi propune să acopere toate oraşele importante din ţară, cu circa 30 de puncte Brewtiful active în diverse lanţuri de magazine, banking și HoReCa.