Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se află la a XVI-a ediţie şi are până în prezent 248 de absolvenţi. Modulul se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 24 februarie 2017. Cele 18 zile de curs se vor desfăşura în perioada 10 martie – 1 iulie 2017.
Modulul Digital Marketing & Communication are cinci ediţii rulate şi 80 de absolvenţi. Modulul se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 3 martie 2017. Cele 18 zile de curs vor avea loc în perioada 17 martie – 8 iulie 2017.
“Şcoala mi-a dat, dincolo de concepte teoretice, un mod de gândire şi de abordare a proiectelor din perspectiva marketing şi comunicare. Cred că, în calitate de specialist în marketing si comunicare, e foarte important să ai o viziune de ansamblu, ca să poţi să fii coerent şi credibil în ce spui despre brandul tău. Experienţa cu Şcoala a fost una extraordinară din două puncte de vedere – personal şi profesional – pentru că mi-a testat nişte limite, pentru că am învăţat de la profesionişti şi pentru ca am cunoscut o mulţime de oameni minunaţi.” – Andreea Badea, şefă de promoţie a Şcolii IAA – Modulul Fundamentals of Marketing & Communication.