O creștere excelentă, bazată pe conceptul unic de Democratic Design și dezvoltarea de noi servicii
„În acest an financiar, magazinul IKEA din București a avut vânzări record și a adus o creștere solidă României și regiunii
mult, echipa IKEA România a făcut o treabă excelentă în a îndeplini nevoile și așteptările celor mai mulți oameni și lucrează constant la îmbunătățirea serviciilor. Tema catalogului de anul trecut, „Gesturile mici contează”, a răspuns nevoilor celor mai mulți români care au găsit inspirație și soluții pentru viața de zi cu zi în jurul bucătăriei,” a spus Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA South East Europe.
Cel mai mare număr de produse IKEA de până acum a intrat în casele românilor în anul financiar 2016. Dintre cele 17,3 milioane de produse vândute, 79,5% au fost produse de mobilier și 20,5% accesorii și decorațiuni. Dintre obiectele de mobilier, familia BESTÅ pentru camera de zi a avut cel mai mare succes, cu peste 80.000 de produse vândute. În departamentul de decorațiuni și accesorii, familia de farfurii OFTAST a avut cele mai bune vânzări, cu peste 311.000 de bucăți.
În anul financiar 2016 au fost înregistrate 103.975 de comenzi online, o creștere de peste 140% a vânzărilor generate în comparație cu anul financiar 2015. Cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.
„Datorăm mare parte din succesul acestui an serviciului IKEA Comenzi online și creșterii sale incredibile: peste 140% mai mult în comparație cu anul precedent. Ne pasă de clienții noștri și ne dorim să îmbunătățim modul în care ne desfășurăm activitatea. Acesta este motivul pentru care principala prioritate în următorul an va fi să lucrăm la introducerea unor tarife fixe pentru a simplifica și crește transparența și pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor,” a adăugat Stefan Vanoverbeke.
Tema anuală, „Gesturile mici contează”, inspirată de viața în jurul bucătăriei, a fost apreciată de consumatorii români și acest lucru s-a reflectat și în rezultate – 5.500 de bucătării au fost cumpărate în acest an financiar. Rezultatele foarte bune din departamentele de bucătărie, gătit, servit masa și FOOD au făcut ca IKEA România să se afle pe locul 1 în lume ca index de creștere pentru aceste departamente. Tema de catalog inspirată de bucătărie va continua pentru un al doilea an.