Vizitatorii magazinului IKEA din București au cumpărat 59.472 de jucării de pluș, jocuri și cărți de povești în perioada 1 noiembrie – 24 decembrie 2016. Pentru fiecare produs pentru copii cumpărat pe durata Campaniei ”NE JUCĂM pentru dreptul la joacă!”, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru a reda dreptul la joacă celor mai vulnerabili copii din lume.
În perioada campaniei, angajații și clienții din toate magazinele IKEA din lume s-au implicat în susținerea acestei cauze și au contribuit la vânzarea a 12,6 milioane de jucării de pluș, jocuri și cărți pentru copii. Astfel, IKEA Foundation a donat 21,5 milioane de euro* către șase organizații partenere care vor ajuta mii de copii vulnerabili din Asia și Africa să se bucure de dreptul lor la joacă.
Per Heggenes, CEO IKEA Foundation, a declarat: „Le mulțumim tuturor angajaților și clienților IKEA pentru că au înțeles cât este de importantă joaca pentru cei mai vulnerabili copii din lume și pentru că au dus acest mesaj mai departe. În numele IKEA Foundation, vă mulțumesc!”.