„Nevoia de reabilitare rapidă a drumurilor ne determină să inovăm constant și să propunem soluții adecvate. Utilizarea lianților hidraulici rutieri în compoziția noilor structuri rutiere este o rezolvare la acestă nevoie, cu reducerea timpului de lucru, un consum redus de agregate și un cost cu cel puțin 9% mai mic față de soluția clasică, precum și cu impact redus asupra mediului”, a declarat Ștefan Zghibarcea, Manager Promovare și Implementare Soluții, LafargeHolcim România.
Având în vedere faptul că încărcarea drumurilor naționale europene a crescut de 5 ori în ultimii 30 de ani, iar până în anul 2025 se preconizează o creștere cu încă o treime a numărului de autovehicule ce tranzitează un tronson de drum în interval de 24 de ore, până la un total de aproape 16.000 de unități/zi, necesitatea soluțiilor de reabilitare rapidă a infrastructurii este imperativă. Holcim România propune reabilitarea structurilor rutiere degradate din cauza traficului intens și de mare tonaj prin utilizarea, direct în șantier, a lianților hidraulici rutieri din gama LHR Doroport TB, cu aplicație în stabilizarea agregatelor naturale prin reciclarea la rece a structurilor rutiere deja existente. Practic, în șantierul de reabilitare a drumului, stratul de uzură este reutilizat prin amestecarea cu lianți hidraulici rutieri, fiind apoi reaplicat pentru a deveni strat suport (strat de fundație sau strat de bază).