Henkel Romania – Divizia Laundry & Home Care a desfasurat in luna octombrie 2016 un proiect pilot in colaborare cu Carrefour Romania, pentru sustinerea educatiei timpurii in randul copiilor din medii defavorizate.
Astfel, printr-un parteneriat cu Asociatia OvidiuRo, Henkel Romania a donat parte din vanzarile obtinute timp de o saptamana in magazinele Carrefour Romania, contribuind astfel la costurile materialelor educationale ce vor fi donate de OvidiuRo catre gradinitele din comunitatile sarace, ca suport pentru programul national ”Fiecare Copil in Gradinita”.
Am strans 10.000 lei ca urmare a desfasurarii acestui proiect pilot, organizat la final de 2016, insa ne dorim sa continuam campania si anul viitor sa atragem si mai multi parteneri din randul retailerilor. Educatia timpurie reprezinta o etapa esentiala pentru dezvoltarea copiilor, iar micutii din familiile sarace au mare nevoie de sprijinul comunitatii pentru a avea experiente de invatare adecvate varstei si astfel sa evite mai tarziu abandonul scolar”, a declarat Vasil Vasilev, Head of Trade Marketing Laundry & Home Care Romania si Bulgaria.
Henkel Romania se alatura OvidiuRo si altor companii din Romania care incurajeaza cititul interactiv pentru copii, in comunitatile sarace.
Anul acesta, pentru ca stim cat de putine carti exista in gradinitele din zonele rurale, am initiat, cu suportul Carrefour Romania, Caravana de Citit din carti uriase ilustrate – care i-a fermecat de-a dreptul pe copiii din sute de comunitati din Romania. La sesiunile de citit ii invitam sa participe si pe parinti, pe care ii incurajam sa le citeasca celor mici, iar copiilor le oferim cate o carte pentru acasa. “Multumim, Henkel Romania, pentru ca incurajati obisnuinta de a le citi copiilor!”, a declarat Leslie Hawke, co-fondator OvidiuRo.
Mecanismul campaniei desfasurat de Henkel Romania a fost unul simplu: la achizitionarea produselor dedicate ingrijirii casei (Persil, Silan, Perwoll, Bref, Somat, K2r, Pur si Clin) in valoare de 20 de lei, Henkel a donat 1 leu catre OvidiuRo, ajungandu-se astfel intr-o saptamana la suma finala de 10.000 lei.