Cu ocazia Zilei Internationale a Cafelei, sarbatorita de zeci de tari din intreaga lume pe 29 septembrie, Hedone Cafe, companie cu capital 100% romanesc, anunta finalizarea procesului de creare a unei noi identitati de brand. Noua strategie de brand si identitate vizuala exprima directia de dezvoltare a companiei, aceea de a improspata cultura cafelei in Romania si de a aduce pe piata, la nivel comercial, cafeaua gourmet, proaspat prajita. Povestea brandului a inceput in urma cu 4 ani, in Craiova.
In urma unei investitii la nivel operational ce depaseste 1.5 milioane de euro, brandul de cafea gourmet, proaspat prajita, Hedone, devine unul dintre cei mai apreciati si de incredere furnizori din Romania de solutii complete si integrate pentru prepararea cafelei. Noul univers al brand-ului Hedone Cafe este centrat pe o identitate vizuala proaspata si puternica, special creata pentru pozitionarea viziunii de business sub un nou slogan: Placerea ta, pasiunea noastra.
Logo-ul Hedone, semn de recunoastere si pozitionare in piata, reflectand valoarea specifica a produselor noastre, este inspirat de zeita antica cu acelasi nume, simbolul de forma unei monede de aur transmite identitatea companiei, eleganta si calitatea produselor. Cultura Hedone se bazeaza pe respectul pentru clienti si standardul ridicat al produselor finale. Conceptul este aproape in intregime inspirat de filosofia si curentul hedonistic, punand accent pe calitatea premium.