Grupul Webhelp anunță fuziunea cu MyStudioFactory, lider pe piața franceză a soluțiilor UX pe mobil. Acest acord va intra în vigoare înainte de sfârșitul anului 2016.
Această tranzacție strategică îi va permite Grupului Webhelp, lider european din domeniul externalizării serviciilor de relații cu clienții, extinderea activităților sale digitale și consolidarea poziționării ca « Facilitator de tehnologie». Parte din strategia globală de creștere a Webhelp, aceasta este ce de-a 10-a achiziție a Grupului, într-o perioadă de 24 de luni.
MyStudioFactory acompaniază companii mari în strategia lor mobilă și digitală prin proiectarea și dezvoltarea de servicii pentru companii din toate sectoarele de activitate, în special în domeniul serviciilor financiare (ING Direct, AXĂ Direct Insurance, Credit Agricole, Bourse Direct, BNP Paribas Groupama), frumusețe și de lux (L’Oreal, Louis Vuitton), mass-media (Canal +), servicii (Sodexo) și transport (Air France, RATP).
Această tranzacție va adăuga expertize și oportunităti de creșterea pentru ambele companii. Pentru Webhelp, în domeniul digital, în special pe platforme mobile, MyStudioFactory aduce expertiză în strategie, UX și dezvoltare.
La aceasta se adaugă capacitatea sa de a oferi tehnologii inovatoare (realitate augmentată, CRM mobil). Această combinație de expertize este în concordanță cu strategia de acompaniere pe care Webhelp o are pentru clienții săi, pentru ca aceștia să beneficieze de o experientă client multi-canal din ce mai fluidă.
Pentru MyStudioFactory, Webhelp aduce sinergii comerciale puternice ( peste 500 de companii au încredere în Webhelp pentru a gestiona și optimiza relațiile cu clienții lor), o rampă de lansare pe piața internatională, precum și o bază de inițiative tehnologice în plină expansiune (Bots, Data Science, social selling).
„Aceasta achizitie marchează o nouă piatră de hotar în strategia noastră de dezvoltare. Cu MyStudioFactory, Webhelp își consolidează amprenta digitala și adăugă o nouă cărămidă la expertiza sa pentru a oferi clienților Grupului o soluție la cheie și mulți-canal in relația cu clienții lor”, a declarat Alexandre Fretti, Director General Webhelp Franța.
Modul de funcționare a celor două companii rămâne neschimbat: Guillaume Bonneault și Belaïd Moucer raman în fruntea companiei. Sediul social și echipele MyStudioFactory răman în arondissementul 8 din Paris.
„Grupul nostru a cunoscut în ultimii ani o creștere semnificativă și și-a extins operațiunile în noi teritorii și servicii. Suntem încântați să ne unim forțele cu MyStudioFactory pentru a deveni, la nivel internațional, un jucător cheie în”Customer Centric BPO”(externalizarea proceselor de afaceri orientate spre client)”, afirma Potrivit lui Vincent BERNARD, CEO Webhelp Franța.
Webhelp este un jucător global din domeniul externalizării serviciilor de relații cu clienții și BPO, specializat în experiența client, gestiunea plătilor, vanzări și servicii de marketing, prin canale de voce, sociale și digitale. Este prezent în 26 de tări si are peste 35.000 de angajați.
În portofoliul de clienți Webhelp se regăsesc cele mai dinamice companii din lume : Sky, Shop Direct, Bouygues Telecom, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors și Valentino.
Cu sediul central la Paris, compania a înregistrat o creștere a veniturilor cu peste 250% în ultimii patru ani.