Evolutia noilor tehnologii a transformat atat de mult viata noastra de zi cu zi incat relatiile cu clientii si modul in care produsele ajung la acestia necesita o noua atitudine si o noua abordare.
Grupul ELKO, distribuitor de produse si solutii IT implicat in aducerea pe piata a noilor tehnologii, faciliteaza aceasta transformare, fiind o punte de legatura intre furnizorii globali si cele 24 de piete unde activeaza, piete situate in cea mai mare parte in Europa de Est.
„Necesitatea de a pune in prim plan schimbul de cunostinte si de tehnologie a devenit cruciala, in ambele sensuri: de la producatori catre parteneri, si dinspre piata inapoi catre producatori. Credem ca succesul companiei depinde de procesul nostru continuu de invatare si de capacitatea de a transfera eficient cunostintele de-a lungul intregului lant de distributie. Noul nostru logo si povestea din spatele acestuia sunt primele dovezi vizibile in legatura cu modul in care Grupul ELKO abordeaza transformarea din industrie, imbunatatind eficienta si asigurand o dezvoltare durabila„, spune Svens Dinsdorfs, Chief Executive Officer al Grupului ELKO.
Noua identitate de brand a Grupului ELKO reflecta rolul sau de distribuitor ce consolideaza expertiza si experienta aduse de ecosistemul producatorilor, pietei si intregului lant de distributie si directioneaza toate resursele disponibile catre parteneri, astfel incat sa ii ajute sa creasca si sa se dezvolte.
“Prin noua identitate de brand aducem in prim plan relatia dintre oameni, o relatie construita pe aportul de cunostinte si pe deschidere. Ne dorim sa fim acel distribuitor care imbina cunostintele si informatiile dinspre partea producatorilor cu expertiza interna si cu o intelegere profunda a cerintelor si a oportunitatilor din piata, cu scopul de a oferi cel mai bun suport partenerilor”, spune Gabriela Gheorghe, Director ELKO Romania.
Sigla ELKO consta din campul de text „ELKO”, cu semnul grafic integrat „<„. Semnul grafic simbolizeaza punctul in care incepe diversitatea produselor si serviciilor si reprezinta un unghi de vedere larg ce face legatura dintre domeniile de cunostinte ale partenerilor si intelegerea nevoilor pietei.
“Au fost doua motive care au stat la baza rebranding-ului. In primul rand, comunicarea vizuala trebuie sa sustina viziunea si pozitionarea noastra. Noua imagine aduce un impuls suplimentar pentru a ne accelera transformarea. In al doilea rand, avem ca obiectiv dezvoltarea unei strategii de brand unitare – aceeasi poveste si aceeasi experienta pentru toate tarile in care suntem prezenti”, a spus Inese Kalveite, Chief Marketing Officer ELKO Group, explicand politica de brand.