Groupama Asigurări aniversează 9 ani ai brandului în România

În cei 9 ani de când a intrat pe piața românească, Groupama Asigurări a deservit în permanență peste un million de clienți anual, cu o ofertă de asigurare adaptată nevoilor lor și gestionând la un nivel înalt de calitate daune totale de peste un milliard de euro. Groupama Asigurări a devenit între timp si primul angajator al sectorului, cu peste 1500 de angajați pe întreg teritoriul țării.

„Suntem mândri de excelenta poziționare a mărcii Groupama pe piața din România și ne exprimăm satisfacția cu privire la performanța filialei, care s-a dezvoltat în mod durabil, într-un context dificil și cu potențial ridicat reprezentat de piața emergentă a asigurărilor din România. Rădăcinile mutualiste ale Grupului nostru ne învață să așezăm clientul în centrul preocupărilor noastre, manifestând astfel proximitate, solidaritate și responsabilitate; sunt încântat să văd că valorile Grupului sunt aplicate în activitatea de zi cu zi a filialei din România”, a declarat Jean-Yves Dagès, Președintele Consiliului de Administrație al Grupului.

Dincolo de activitățile economice, Groupama Asigurari își manifestă responsabilitatea socială şi printr-o serie de parteneriate pe termen lung, coerente cu valorile companiei: spre exemplu, cel încheiat cu Poliția Română în 2010 pentru campanii de prevenire a furturilor, cel încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român în 2012 pentru promovarea sportului și susținerea elitei sportive române în vederea succesului internațional, și, din mai 2018, prin calitatea de asigurător oficial al Federației Române de Rugby și a echipei naţionale „Stejarii”. Asemenea precum în Franța, Groupama sprijină în România cinematografia fiind alaturi de proiecte cinematografice locale care reprezintă România la cele mai prestigioase festivaluri de cinema din lume și oferind sprijin festivalurilor de film din România care contribuie la promovarea cinematografiei europene si nu numai.

Cele mai recente

Distribuie articolul