„Ambiţia GEFCO este să pregătească oferte care satisfac nevoile şi cerinţele specifice ale clienţilor săi şi să sprijine dezvoltarea lor, îmbinând competitivitatea şi fiabilitatea, pentru a creşte valoarea întregului lanţ de aprovizionare,” a declarat Emmanuel Arnaud, Sales and Marketing Executive Vice President, GEFCO.
Pentru a asigura vizibilitate completă aceste soluţii integrate, monitorizate prin portalul dedicat clienţilor, sunt gestionate de către un turn de control – un contact operaţional unic sau o structură dedicată optimizării continue şi îmbunătățirii serviciilor oferite. Grație densităţii reţelei integrate cu peste 400 de locaţii la nivel mondial, a fiabilităţii operaţionale şi soluţiilor cu valoare adăugată, unice pe piaţă, GEFCO oferă clienţilor săi optimizarea și gestionarea în upstream (amonte) şi downstream (aval) a fluxurilor lanţului de aprovizionare. Cu ajutorul „INTEGRATED LOGISTICS”, GEFCO își îndeplinește, în cadrul lanţului de aprovizionare, angajamentele faţă de întreprinderile industriale referitoare la vizibilitate, eficienţă şi simplitate şi ia parte la îmbunătăţirea performanţei şi productivităţii. Activând într-un mediu complex și în continuă schimbare, companiile au nevoie de un partener flexibil şi organizat care oferă constant soluţii pentru optimizarea aprovizionării. Astfel, prioritatea cheie a grupului GEFCO este de a face parte din strategia de dezvoltare a clientului său.