”În primele nouă luni ne-am concentrat pe campanii de marketing cât mai atractive, coroborate cu reducerile consistente oderite de restaurantele partenere. Toate eforturile de până acum s-au reflectat în creșterea substanțială a numărului de comenzi. Cu siguranță trendul se va menține până la finele anului, un factor de creștere fiind și introducerea livrărilor pe timpul nopții din Capitală, care atrage din ce în ce mai mulți consumatori”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
Potrivit acestuia, cele mai multe comenzi la nivel național se înregistrează joia, vinerea și sâmbăta, în intervalele orare 12:30 – 13:00, pentru masa de prânz, și, respectiv, 19:30 – 20:00, pentru cină. În ceea ce privește device-urile folosite în perioada analizată, bucureștenii au comandat preponderent mâncare de pe smartphone-uri și tablete cu sistem iOS. Dispozitivele cu Android au avut o pondere de 48,4%, iar cele cu Windows Phone au însumat 0,6% din comenzile foodpanda. Însă, proporția se schimbă în provincie, unde sistemele Android generează aproximativ 64% dintre comenzi, telefoanele și tabletele cu iOS au o pondere de 35%, iar device-urile cu Windows Phone reprezintă 1%.