„Șapte ani de Fashion Days înseamnă energie investită în creșterea comerțului online și în a oferi clienților noștri o experiență unică de shopping, alături de o echipă care a dat dovadă de multă creativitate, altruism și capacitate de reinventare. Schimbarea a fost un element definitoriu în ceea ce ne privește, în aceeași direcție cu clienții noștri în continuă mișcare. Pentru că momentele aniversare se petrec în familie, suntem bucuroși să sărbătorim acest eveniment special alături de ei și să le răsplătim fidelitatea oferindu-le sute de mii de produse la prețuri reduse cu până la 70%”, a declarat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
Bilanțul celor 7 ani de Fashion Days cumulează peste 3 milioane de produse distincte în shop, peste 3,5 milioane de comenzi și peste un milion de perechi de încălțăminte vândute. Mai mult, pagina de Facebook Fashion Days numără o comunitate de peste 1,67 milioane de fani. De asemenea, Fashion Days încheie anul cu o echipă de aproximativ 500 de angajați în România, Bulgaria și Ungaria, cele trei țări unde compania are operațiuni și cu o suprafață de depozitare de 13.500 mp, cu 50% mai mare față de cea de până acum. Tot anul acesta, Fashion Days a punctat schimbările prin care a trecut compania de-a lungul timpului, cea mai importantă dintre ele fiind trecerea de la flash sales la un shop deschis cu colecții in season, prin lansarea platformei de comunicare „Time to Change”. Platforma a marcat astfel finalizarea procesului de schimbare, intrarea Fashion Days sub umbrela eMAG din 2015, după achiziția de către Naspers din 2011, și centralizarea operațiunilor companiei în România.