Fashion Days a înregistrat o cifră de afaceri de 119 milioane de lei în primele opt luni

Fashion Days a înregistrat o cifră de afaceri de 119 milioane de lei, în primele opt luni ale anului, în România, cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent. La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval. Rezultatele Fashion Days în primele opt luni ale anului depășesc estimările inițiale, iar tendința de creștere accelerată se va menține. La nivelul întregului an 2017, Fashion Days estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

„Fashion Days este printre puținii jucători din regiune cu resurse suficiente pentru a se dezvolta accelerat, timp de mai mulți ani consecutiv, și cu abilitatea de a determina, practic, întreaga piață să se adapteze unui ritm de creștere alert. În România și regiunea în care suntem prezenți, ne-am propus, de la începutul anului, să creștem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, a numărului de clienți, a brandurilor din ofertă și să accelerăm investițiile pentru a sprijini creșterile estimate. În cele trei țări în care suntem prezenți, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienți au comandat cu încredere de pe Fashion Days și, doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, declară Robert Berza, CEO Fashion Days.

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days. Creșterile înregistrate de Fashion Days în intervalul analizat au fost susținute de o strategie comercială axată pe nevoile și așteptările clienților, care a presupus și introducerea a peste 90 de branduri noi în oferta Fashion Days, de investiții în campanii de marketing, sub noua platformă de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, cât și de introducerea de noi servicii și soluții care îmbunătățesc experiența pe site a clienților, precum lansarea, în premieră, a instrumentului Fit Finder, care identifică și recomandă măsura potrivită fiecărui client.