Cele 16 pachete în ediție limitată de sărbători (11 casete cadou și 5 borsete) conțin o varietate mai generoasă de produse în comparație cu cele 9 tipuri de casete lansate în aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, producătorul clujean estimează o creștere de 30% a vânzărilor pe segmentul casetelor și borsetelor pentru sezonul de iarnă.
Pachetele pentru sărbători conțin produse destinate tenului și părului, răspunzând tuturor nevoilor de îngrijire ale consumatorilor.
Borseta Gerovital H3 Evolution include o cutie de fiole cu acid hialuronic (10 fiole x 2 ml) din gama Gerovital H3 Evolution și un lapte demachiant instant din gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look, produse cu un efect intensiv de hidratare și netezire a ridurilor. La cumpărarea acestui pachet, consumatorii beneficiază de o borsetă cadou și de un discount de 10%.
Caseta Gerovital Plant, compusă din crema antirid revitalizantă și crema nutritivă multivitamine are o reducere de preț de 20%. De același discount beneficiază și consumatorii care aleg Caseta Gerovital Happiness, compusă dintr-un fluid de curățare zilnică și o cremă CC mediu.
Ca răspuns la creșterea consumului de produse cosmetice destinate bărbaților, Farmec lansează 1 caseta si 2 borsete Gerovital H3 Men ce au în componență produse cosmetice destinate îngrijirii zilnice.
“Gerovital este cel mai puternic brand românesc, iar această putere îi este dată în primul rând de consumatori, care au încredere în produse și în eficiența lor și le recomandă, la rândul lor, prietenilor. Sărbătorile de iarnă sunt un bun prilej pentru noi de a le răsplăti fidelitatea printr-o ofertă variată de casete și borsete prin care pot beneficia atât de discounturi substanțiale la produsele preferate, cât și de produse oferite cadou”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing Farmec.