Performanța companiei Farmec a fost anunțată în cadrul Premiilor Piața, competiție anuală a industriei bunurilor de larg consum, fiind recunoscută pe baza voturilor încrucișate: retailerii (marile rețele comerciale și comercianții independenți) au votat pentru candidaturile depuse de către producători și distribuitori, iar aceștia au votat candidaturile retailerilor. Categoria la care compania clujeană a fost desemnată câștigătoare s-a numărat printre primele trei cele mai competitive, însumând cei mai mulți participanți.
Promoția “Secretul frumuseții româncelor” a avut loc în 4 etape, în perioada 1 martie – 25 mai și s-a desfășurat atât în hypermarketuri, cât și în comerțul tradițional, însumând peste 1000 de locații. Clienții care au cumpărat produse Gerovital Plant, dar și cei care s-au fotografiat cu Floarea de Mac, simbolul noii game, au fost răsplătiți cu premii constând în cosmetice create de compania clujeană, precum și cu alte cadouri. Și cumpărătorii care nu au ales produsele companiei au primit cadouri constând în minikit-uri Gerovital Plant.
Gerovital Plant 2016 cuprinde 14 produse cosmetice, ce au la bază uleiul ecocertificat din Flori de Mac, fiind prima gamă din România care folosește acest ingredient. Noua gamă reunește creme, produse de demachiere și produse de îngrijire a părului adaptate fiecărei vârste. Gerovital este brandul numărul 1 în România, în categoria Îngrijirea feței, conform datelor Nielsen, iar anul acesta o obținut locul 1 în topul BrandRo “100 cele mai puternice branduri românești”.