”În ultimii trei-patru ani, Black Friday s-a transformat într-un maraton al cumpărăturilor online. De la un an la altul, datorită reducerilor atractive, tot mai mulți clienți aleg să-și înlocuiască mare parte din produsele electronice și electrocasnice de Black Friday și tot mai mulți retaileri își construiesc oferte personalizate strict pentru această campanie. Pentru noi, curierii, a devenit un vârf al livrărilor care a transformat luna noiembrie în luna cu cel mai mare volum de activitate din decursul unui an. Planul de acțiune pentru Black Friday înseamnă pentru noi luni bune de pregătire, obiectivul principal fiind reducerea timpilor de livrare la intervale rezonabile, fără afectarea clienților care nu sunt implicați în campanie”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing si comunicare al FAN Courier.
Cel mai puternic jucător din industria de curierat estimează că media volumelor zilnice preluate și livrate va fi cu 35% mai mare față de o zi obișnuită, încărcare care determină o activitate ”la foc continuu” pentru cei peste 5.760 de angajați FAN Courier. De exemplu, anul trecut FAN Courier a ridicat, transportat și livrat peste 34 de milioane de expediții, iar Black Friday a însemnat aproximativ 1.100.000, adică 15.714 expediții ridicate și pregătite de livrare într-o singură oră.