evoMAG introduce posibilitatea comenzii fără cont de client

evoMAG schimbă interfaţa site-ului şi introduce posibilitatea plasării de comenzi fără a mai fi necesară configurarea unui cont de client. Noile modificări îmbunătăţesc experienţa de cumpărare a clienţilor, prin navigarea mai uşoară în site şi simplifică procesul de achiziţie, făcându-l mai rapid. Cele două măsuri fac parte din planurile de pregătire a evoMAG pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an.

„Pentru clienţii magazinelor online, timpul alocat cumpărăturilor şi simplitatea procesului de achiziţie au fost dintotdeauna esenţiale. Datorită celor două proiecte pe care le-am implementat în site-ul evoMAG, le oferim acum clienţilor o experienţă de cumpărare îmbunătăţită cu opţiunea de a accesa şi a urmări mai uşor şi mai rapid produsele pe care şi le doresc”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Noua interfaţă aduce modificări importante la nivel de design, dar şi tehnologic, site-ul având acum o viteză de încărcare mult mai mare comparativ cu versiunea anterioară. Categoriile de produse sunt mai uşor de identificat, fiecare fiind reprezentată şi de un simbol grafic. Pentru uşurinţă în căutare, la trecerea cursorului pe deasupra ficărei categorii de produse, sunt afişate, în partea dreaptă a paginii, cele mai reprezentative promoţii, clienţii putând vedea imediat, spre exemplu, produsele aflate la reduceri din categoriile: Laptopuri şi Tablete, Telefoane Mobile şi Accesorii, Televizoare etc.