Faptul că Black Friday 2016 a fost întâmpinat cu mult mai mult interes din partea clienţilor în comparaţie cu anii trecuţi, se observă şi în valoarea medie a unei comenzi care a crescut la 850 de lei.
În cele trei zile de Black Friday (18 – 20 noiembrie), numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a fost de peste 800.000. Vârful de trafic a fost atins imediat după startul campaniei, la ora 00:10, când pe site erau peste 35.000 de vizitatori unici simultan. Interesul crescut a determinat epuizarea rapidă a stocului pe anumite categorii. Astfel, după prima zi de Black Friday, se epuizase deja peste 60% din stocul de produse aflate la promoţie cu această ocazie.
Bărbaţii au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 73% au fost bărbaţi. De asemenea, jumătate dintre clienţii care au ales să plătească cu cardul, au optat şi plata în rate.
De Black Friday, cele mai vândute produse au fost smartphone-urile, televizoarele, gadget-urile, laptopurile şi electrocasnicele mici.