evoMAG: 5% dintre clienţii optează pentru livrarea produselor în una sau trei ore

mihai_patrascu_ceo_-evomag Circa 5% dintre clienţii evoMAG optează pentru livrarea produselor în una sau în trei ore de la plasarea comenzii online. Procentul este în creştere şi arată o schimbare în comportamentul de consum, clienţii punând mai mult accent pe livrarea rapidă şi în siguranţă a produselor comandate. Venind în sprijinul nevoii clienţilor de rapiditate în livrare, evoMAG este singurul magazin online din România care oferă livrarea produselor într-o oră de la plasarea comenzii. Totodată, evoMAGia oferă şi opțiunea de livrare în trei ore.

„Sunt două tipuri de clienţi care accesează aceste servicii de livrare rapidă: cei care îşi doresc foarte mult produsele comandate şi cei care au urgenţe generate de defecţiunea unor echipamente”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. „80% dintre comezile livrate în una sau în trei ore aparţin companiilor care au mai cumpărat în trecut produse de la evoMAG”.

Printre produsele pentru care clienţii doresc livrare rapidă se numără componentele PC, telefoanele mobile, echipamentele de reţelistică şi laptop-urile. Pentru a beneficia de livrarea într-o oră, comenzile trebuie plasate de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 16:50, iar ca modalitate de achiziţie, utilizatorii serviciului trebuie să opteze pentru plata ramburs. Serviciul este valabil doar în Bucureşti, vizează produsele aflate pe stoc, iar costul pentru livrarea comenzii într-o oră este de 50 lei. Pentru a beneficia de livrarea produselor în trei ore, clienţii trebuie să plaseze comenzile de luni până vineri, în intervalul 00:00 – 17:00. De asemenea, serviciul vizează produsele aflate pe stoc, iar costul pentru livrarea în trei ore este de 30 lei în Bucureşti şi de 50 lei în Ilfov.