„Energie simplă pentru energie pozitivă” – o nouă campanie Enel semnată de Publicis România

enel-kv-imagine Enel a lansat prima campanie comercială de pe piața de energie, realizată în colaborare cu Publicis România. Primul spot, lansat la începutul lunii noiembrie, ilustrează exemple în care energia simplă stă la baza progresului. „Această campanie subliniază filosofia noastră de grup – Open Power, arătând încă o dată că adevărata sursă a energiei o reprezintă oamenii și gesturile simple, pline de energie pozitivă, care fac lumea să se învârtă. Ei au fost inspirația noastră în realizarea campaniei. În plus, pentru ei am simplificat portofoliul de produse, astfel încât să reflecte nevoile în schimbare ale clienților noștri”, a declarat Michele Grassi, director Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

„Sunt foarte mulțumit de noua noastră campanie pentru Enel: o poziționare grozavă a brand-ului și un statement puternic ce reflectă atmosfera actuală din România. Lucrurile se schimbă și se schimbă în bine, iar această mișcare este condusă de oamenii simpli, de cei care au viziune și dețin uneltele necesare pentru a face lucrurile să se întâmple și să se schimbe în mod radical. Mulțumiri speciale lui Emir Kahr, care a făcut o treabă extraordinară în producție”, a declarat Jorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis România.

Campania include mai multe clipuri, atât de imagine cât și de produs, machete pentru print, outdoor și execuții dedicate pentru online. Filmările pentru primul spot TV s-au desfășurat pe parcursul unei săptămâni, în mai multe locații din București și din țară. Acesta poate fi vizualizat aici. Campania de imagine este urmată îndeaproape de o campanie de produs, care ilustrează unul dintre serviciile disponibile clienților Enel pe piața liberă, într-o manieră clară și centrată pe beneficii. Primul clip comercial, care reprezintă o premieră în comunicarea comercială pentru o companie de energie, poate fi vizualizat aici.

Din echipa Enel care a participat la realizarea campaniei fac parte: Oana Gherasim – Director Comunicare, Gabriel Trăistaru – Digital Media Specialist, Aurelian Sideri – Director Marketing. Din echipa Publicis care a participat la realizarea campaniei fac parte: Mihai Costache – Senior Copywriter, Adrian Ioța – Senior Art Director, Dan Frânculescu – Group Creative Director, Jorg Riommi – Creative Director, Eleodor Gheoniu – Strategic Planner, Raluca Iacob – Head of Strategy, Cristian Buha – Account Manager, Ioana Cadîr – Account Director, Cătălin Albu – Client Service Director