„Folosirea smartphone-ului a devenit firească, iar comerțul online se potriveștefoarte mult cu acest comportament. Clienții sunt astfel aproape de toate produselepe care și le doresc. Eforturile făcute de noi în tot ceea ce a însemnat dezvoltareași îmbunătățirea aplicației eMAG se reflectă în gradul ei ridicat de utilizare.Aplicația permite clienților noștri să se informeze instantaneu despre produselecare îi interesează, să citească review-urile făcute de ceilalți utilizatori, ceeace îi ajută să ia decizia de cumpărare repede”, a declarat Bogdan Axinia, VPPlatforms & Technology Director eMAG.
De unde vin vizitele? Chiar dacă utilizatorii folosesc în continuare preponderent browserul de mobil,aplicația eMAG a înregistrat o creștere semnificativă, peste browser, de 175% și aadus 41 de milioane de vizite. Clienții o preferă pentru ușurința și flexibilitatea cu care pot comanda de pe smartphone, numărul mare de produse într-un singur loc, modulul de search,urmărirea statusului comenzilor, alertele primite și plata cu un click (swipe). Raportat la sistemul de operare, utilizatorii folosesc cel mai des smartphone-urisau tablete cu Android, care a adus 78% din traficul total de pe dispozitivelemobile, pe când sistemul iOS a adus 20.5%.