Ella Icon, importator de produse din zona fashion, Wirquin România, specialist în articole sanitare, alături de Innoship, o companie de tehnologie și de Primăria Singureni, și-au unit forțele pentru un scop mareț: să ofere copiilor oportunitatea să fie fericiți de ziua lor!
Proiectul “Desen și Voie Bună de Ziua Copilui!” vine în sprijinul tuturor celor implicați în concursul campaniei, beneficiari fiind copiii Fundației Bambini Emergenzza, din Singureni. Campania a fost gândită cu ocazia zilei de 1 Iunie, dorind să pună în evidență bunăstarea copiilor.
Fiecare companie parteneră își aduce propriile resurse în această inițiativă pentru a crea o experiență memorabilă pentru copiii Fundației Bambini Emergenzza, din Singureni.
De la donații financiare, crearea comunicării campaniei până la organizarea unui eveniment și implicarea angajaților în activități recreative, companiile își concentrează eforturile ca această sărbătoare să fie deosebită pentru copiii implicați!
“Proiectul a luat amploare din dorința de a integra copiii abandonați în comunitate. O inițiativă în contextul Zilei Internaționale a Copilului (1 iunie), care are ca scop principal asigurarea unui mediu sigur, afectuos și favorabil dezvoltării acestor copii, pentru a le oferi oportunităti egale de creștere și dezvoltare.Acțiunea din 1 Iunie poate fi un moment important pentru a atrage atenția comunității asupra acestei probleme sociale urgente. Activitățile recreative și educaționale pot contribui la consolidarea încrederii în sine și a abilităților sociale ale copiilor, dar și la dezvoltarea lor intelectuaăa și emotională.Datorită colaborării cu Administrația Locală, Primaria Comunei Singureni și partenerii Wirquin România și Innoship, proiectul poate beneficia de expertiza și resursele necesare pentru a avea un impact semnificativ și sustenabil”, a declarat Mihaela CIOREI, Business Development Director.
Plecând de la această premisă și de la faptul că în România sunt abandonați în fiecare an aproximativ 5.000 de copii, companiile și-au dorit să susțină prin această inițiativă copiii Fundatiei Bambini in Emergenza și să le ofere o experiență de sărbătoare, având ca scop final bunăstarea lor.
De aceea, a fost lansat un concurs pe pagina de Facebook Ella Icon, unde copiii din toata țara, cu vârstele cuprinse între 2 – 18 ani, au fost invitați să își deseneze ziua preferată. Desenele au fost postate online iar publicul a fost invitat să-l voteze pe cel favorit, între 26 – 31 Mai.
De 1 Iunie, desenul cu cele mai multe like-uri va câștiga locul 1 și va beneficia de o zi în natură, pe 7 Iunie, într-un resort cu pădure de stejar, unde, împreună cu copiii de la Fundația Bambini in Emergenza, va beneficia de activități organizate, precum tragerea cu tirul cu arcul, o plimbare safari cu microbuzul electric, observarea animalelor sălbatice și servirea unui prânz delicious.
Vor exista și locul 2 și 3 unde se vor câștiga un rucsac tip troler și un rucsac Ella Icon.
La link-ul următor încă se pot vota desenele: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02cZvGMmMx9EMWRh8Po6uZDd5toGyiBzvXXtmtEqWM9DDniWHkLUr56PF6Syo3npvVl&id=100064352484586
“Ne dorim ca prin această inițiativă, pe de-o parte să creștem gradul de conștientizare cu privire la nevoile copiilor de a se simți văzuți în fiecare zi, iar pe de altă parte ne-am dori ca adulții prezenți în viețile copiilor, să-și amintească să se responsabilizeze mai mult și să-i facă pe aceștia să simtă că ei contează și că sunt importanți, iar 1 Iunie să fie doar un reminder. Numai așa putem să creștem generații sănătoase emoțional!” spune Iulia LĂZĂRESCU, Manager de Proiect și Reprezentant Wirquin România.
Prin acest proiect se dorește să fie transmis un mesaj puternic de solidaritate și responsabilitate socială, sensibilizând și inspirând și alte organizații să se implice în susținerea unor copii vulnerabili.
In plus, această inițiativă poate aduce și un impact pe termen lung prin promovarea schimbărilor la nivel social. De asemenea, prin crearea unei legături strânse între mediul de afaceri și nevoiele sociale, putem promova o cultură a responsabilității corporatiste și a implicării sociale, în care toți membrii unei comunități să se simtă responsabili de bunăstarea celor vulnerabili.