Peste 100.000 de români s-au implicat activ în susținerea manifestului „Fii în inima lor pe viață”, campanie organizata de Dorna in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii. Iar Dorna le va răspunde prin noi donații de incubatoare către maternitățile din România.
Românii au fost invitați să susțină copiii născuți prematur printr-un gest simbolic – acela de a da „love” pe Facebook. În doar 8 săptămâni, peste 100.000 de români au răspuns pozitiv manifestului, arătându-și susținerea încă din primele secunde ale campaniei online.
„Ne bucurăm că românii au acceptat să își ofere inima, în mod simbolic, pe Facebook, pentru a fi alături de copiii născuți prematur. În ultimii ani ne-am implicat activ în conștientizarea acestei probleme și nu ne vom opri aici. Am demarat deja procesul de achiziție pentru noi incubatoare. O parte dintre incubatoare au ajuns deja acolo unde e cel mai mult nevoie de ele, în maternități. Faptul că oamenii sunt lângă noi nu face decât să ne dea încredere că suntem pe drumul cel bun și să ne confirme că susținerea Dorna este importantă”, a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România.
În perioada 2013-2016, 40 de maternități din România au fost dotate cu echipamente medicale de specialitate, o investiție de aproximativ 500.000 euro. Anul acesta, Dorna donează alți 100.000 euro, ce se vor translata în alte noi incubatoare, cu ajutorul Salvați Copiii România.
„Pentru copiii născuți prematur, fiecare secundă este esențială în lupta lor pentru viață. Tocmai din aceste considerente am vrut să ne implicăm pentru a aduce o schimbare durabilă în societate, să ajutăm la conștientizarea acestei probleme stringente care nu este doar despre copiii născuți prematur, este despre speranță și putere. Suntem alături de ei și ne bucurăm că atât de mulți oameni au arătat că sunt aproape de inima lor”, a subliniat Gabriela Alexandrescu, Preșendintele Organizației Salvati Copiii România.
Din 2013, Dorna și Salvati Copiii România și-au alăturat forțele într-o campanie care își propune să semnaleze o problemă reală, aceea a nașterilor premature și să vină cu soluții concrete. Începând cu 2015, Simona Halep s-a alăturat și ea luptei micuților pentru șansa la viață, în calitate de ambasador al cauzei.