“Ne bucurăm să observăm, de la o lună la alta, cum crește cererea de produse en-gros pe doraly.ro și că astfel contribuim la evoluția obiceiurilor de consum online. Faptul că, pe perioada verii, cel puțin o treime din cifra de afaceri vine din wholesale se datorează faptului că doraly.ro a fost perceput, încă de la lansarea platformei, ca un marketplace care vinde și en-gros, structurat pe un concept unic în care prețurile pe bucată scad pe măsura ce cantitatea comandată crește. În magazinul virtual am replicat practic ceea ce găsesc clienții pe rafturile magazinelor din Expo Market Doraly, un parc comercial recunoscut pentru comerțul en-gros.”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Analiza vânzărilor doraly.ro arată că majoritatea comenzilor en-gros au venit din București – 16,8% din total, iar în țară, conceptul prețurilor flexibile în funcție de cantitatea comandată a fost cel mai bine primit în Timișoara și Vâlcea, județe care s-au remarcat cu peste 15% din totalul solicitărilor en-gros.
Produsele din categoria “casă și familie” sunt în topul preferințelor pe platforma doraly.ro. Cei mai mulți clienți au preferat să cumpere în cantități mari decorațiuni pentru evenimente (nunți, botezuri, petreceri diverse). Comenzi en-gros s-au înregistrat însă și în rândul accesoriilor de masă, a textilelor, a produselor sanitare și electrice, electrocasnice mici pentru casă, electronice și accesorii pentru mașină și pentru automatizarea casei.