„Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, avand cresteri de 3-4 ori comparativ cu o perioada normala. Rezultatele foarte bune inregistrate in aceste luni se datoreaza gamei complete de articole scolare pe care o oferim, in trend cu ceea ce isi doresc copiii si parintii. In fiecare an, aproximativ 30 % din oferta de papetarie este reprezentata de produse noi, iar ghiozdanele si rucsacurile cu licente noi se schimba aproape complet in fiecare sezon Back to School, in functie de filmele lansate de casele de productie destinate copiilor. Parintii constientizeaza importanta unui ghiozdan ergonomic pentru sanatatea spatelui copilului si cauta in special branduri cunoscute, de o calitate superioara, cum sunt cele de la Herlitz” , a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
De asemenea, in acest an adolescentii s-au orientat si catre ghiozdanele cu design neconventional Mad Pax, noi pe piata din Romania, care au modele embosate, tepi, cornete de inghetata sau bule. Printre preferintele cumparatorilor s-au numarat si rechizitele cu licenta Soy Luna, The Secret Life of Pets si Zootropolis.