Diverta a inregistrat vanzari de 1 milion de euro in sezonul Back to School, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai cautate articole au fost ghiozdanele si rucsacurile (preturi de la 49 lei), avand o crestere de peste 65% fata de aceeasi perioada a anului 2015. Valoarea medie a unui bon a fost de 55 de lei. Pe segmentul ghiozdanelor scolare, cautate au fost si cele cu licenta, echipate cu articole de baza pentru gradinita (59,9 lei) si pentru scoala (119,9 lei), personalizate cu unii dintre eroii preferati ai copiilor – Spiderman, Mickey Mouse si personajele din Frozen.
„Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, avand cresteri de 3-4 ori comparativ cu o perioada normala. Rezultatele foarte bune inregistrate in aceste luni se datoreaza gamei complete de articole scolare pe care o oferim, in trend cu ceea ce isi doresc copiii si parintii. In fiecare an, aproximativ 30 % din oferta de papetarie este reprezentata de produse noi, iar ghiozdanele si rucsacurile cu licente noi se schimba aproape complet in fiecare sezon Back to School, in functie de filmele lansate de casele de productie destinate copiilor. Parintii constientizeaza importanta unui ghiozdan ergonomic pentru sanatatea spatelui copilului si cauta in special branduri cunoscute, de o calitate superioara, cum sunt cele de la Herlitz” , a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
De asemenea, in acest an adolescentii s-au orientat si catre ghiozdanele cu design neconventional Mad Pax, noi pe piata din Romania, care au modele embosate, tepi, cornete de inghetata sau bule. Printre preferintele cumparatorilor s-au numarat si rechizitele cu licenta Soy Luna, The Secret Life of Pets si Zootropolis.