Conform specialistilor, 62% dintre consumatori se informeaza exclusiv online pentru a cauta produsul sau serviciul dorit, decizia de cumparare este 56-67% bazata pe sfaturile date de prieteni si cunostinte, iar numai 21% sunt influentati de loialitatea fata de brand.
‘Digitalizarea este efectul revolutiei internetului si a transformarilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate insemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru intreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la cresterea exponentiala a volumului de date iar utilizarea relevanta a acestora pentru marketing si vanzari este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital in vanzari si cresterea veniturilor pentru companie este una din marile intrebari la care oamenii de marketing si vanzari din era digitala incearca sa raspunda’, sustine Diana Dumitrascu, Director Executiv, Kompass Romania si Doingbusiness.ro
Si cum digitalizarea devine din ce in ce mai prezenta in mediul de afaceri, nu doar transformarile in comportamentul consumatorilor, ci si adoptia noilor tehnologii, instrumente si aplicatii este puternic disruptiva, cu impact imediat in activitatea tuturor companiilor.