„Transportul internațional este mult, mult mai ușor decât cred mulți dintre comercianții cu amănuntul, iar noi vedem în fiecare zi impactul pozitiv pe care îl poate avea asupra creșterii afacerilor clienților noștri”, a declarat Ken Allen, CEO-ul, DHL Express.
Comerţul online în afara graniţelor, arată raportul, oferă oportunități de creştere importante care, în marea majoritate a cazurilor, nu sunt disponibile şi în alte piețe de retail: volumele vânzărilor cu amănuntul la nivel internațional se preconizează că vor creşte cu o rată medie anuală de 25%, între 2015 și 2020 (de la 300 miliarde de dolari la 900 de miliarde) – adică de două ori mai repede, comparativ cu ritmul de creștere al comerțului electronic intern. Totodată, retailerii online îşi vor creşte vânzările cu 10-15%, în medie, doar prin extinderea portofoiului lor de produse şi către clienți internaționali, ofertând şi în afara graniţelor. De o creştere şi mai mare beneficiază cei care includ servicii premium: comercianții cu amănuntul şi producătorii care au inclus o opțiune de transport rapid în platformele lor online au crescut de 1,6 ori mai rapid, în medie, faţă de alți jucători.