DERO încurajează inițiativele care creează oportunități pentru femeile din România prin intermediul noii campanii „DERO susține visurile româncelor”.
Astfel, primăvara aceasta, DERO va susține două proiecte care se aliniază cu strategia și identitatea brandului: susținerea femeilor care se dedică zi de zi familiei și celor din jur, a femeilor care cred în șansa lor. Cele două proiecte selectate sunt brutăria care face pâine cu maia MamaPan, proiect inițiat de Centrul Parteneriat pentru Egalitate, și Anotimpuri la borcan – un proiect al asociației neguvernamentale React.
În plus, DERO va lansa un proiect pilot prin care va dona mașini de spălat automate și detergent către familii din zone defavorizate din centrul și sudul țării.
Astfel, femeile beneficiare vor avea oportunitatea de a dedica timpul pe care l-ar petrece în mod normal cu spălatul rufelor unor alte activități, fie că este vorba de timp petrecut cu familia sau copiii sau pur și simplu timp acordat unei dorințe personale neîmplinite – să își pornească propria afacere, să învețe lucruri noi.
„Credem că este timpul să răsplătim româncele cu oportunități pentru o viață mai bună. Dacă anul trecut le-am mulțumit pentru bucuria pe care o aduc celor din jur, anul acesta pornim un nou proiect de care sperăm să beneficieze cât mai multe femei și care ne dorim să le ajute să își vadă visurile împlinite. Până în prezent, proiectul ne-a oferit ocazia să întâlnim femei excepționale, povești impresionante, lucru ce ne motivează să continuăm această inițiațivă. DERO va susține întotdeauna femeile care cred în șansa lor.„, a declarat Monica Tamaș, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.
Brutăria MamaPan este o întreprindere socială care susține mamele cu dificultăți în a-și găsi și păstra un loc de muncă din cauza situației lor familiale speciale (mame singure sau cu mai mulți copii).
„La brutăria MamaPan facem mai mult decât pâine sănătoasă: construim o afacere socială pentru și împreună cu femei în dificultate, astfel încât viața lor să fie mai bună. Ne-am bucurat când DERO ne-a propus să colaborăm, pentru că ne va permite să ne extindem activitatea și să oferim o nouă șansă și altor femei care au nevoie de susținere. Și, mai mult decât atât, e o recunoaștere a eforturilor pe care le depunem zi de zi pentru a duce mai departe povestea MamaPan.„, a declarat Irina Sorescu, Președinte executiv, CPE – Centrul Parteneriat pentru Egalitate.
Anotimpuri la borcan este un proiect al asociației neguvernamentale React, ce are ca principal scop dezvoltarea culturii antreprenoriale feminine in mediul rural.
„Femeile din mediul rural au arătat dintotdeauna putere de muncă, ambiție și spirit antreprenorial, prin valorificarea produselor realizate de ele. Aceste trăsături, împreună cu bogăția resurselor locale, creează condițiile propice dezvoltării unor afaceri de succes. Asociația React, prin proiectul Anotimpuri la borcan, vine să ofere antreprenoarelor din această zonă consiliere, transfer de know-how, asistență în obținerea de finanțare și mentorat pentru ca aspirațiile lor să se transforme în realitate. Ne bucuram că începând cu această primăvară vom colabora cu DERO și că împreună vom reuși să susținem cât mai multe femei în drumul lor către propria afacere.” a declarat Anca Ștefan, Președinte al Asociației React.
Consumatorii vor avea și ei ocazia să contribuie și să susțină femeile care cred în visurile și sansa lor, cumpărând produse DERO. Astfel, în perioada 15 februarie – 15 aprilie 2017, 1% din fondurile obținute din vânzările DERO vor fi redirecționate către organizații non-profit care creează oportunități de dezvoltare pentru femei.