Depanero depășește un milion de clienți

depanero-2Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, a depășit 1 milion de clienți care au beneficiat de servicii de consultanță și reparații pentru produse defecte. Compania estimează că va trece de 1,1 milioane de clienți până la finalul anului. Depanero are în portofoliu 62 de branduri și oferă lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți. De la începutul anului, compania a adăugat 15 branduri noi în portofoliu.

„Avem în permanență discuții cu nume importante din piață și cu branduri care acum intră în România pentru a extinde baza de clienți, însă numărul acestora nu reprezintă un target în sine. Important este să construim un portofoliu cât mai cuprinzător, astfel încât să le oferim clienților siguranța că Depanero are expertiza să le ofere cele mai bune servicii”, declară Cristina Crangus, director comercial Depanero.

Cel mai bun timp mediu de reparație din România raportat la numărul de branduri și mixul de categorii de produse, flota proprie de autovehicule și rețeaua națională de tehnicieni care oferă servicii la domiciliu au contribuit la depășirea unui milion de clienți pentru Depanero de la înființarea companiei, în 2011, și până în prezent.

„Pentru 9 din 10 români din mediul urban, timpul de remediere a defecțunilor este principalul argument în alegerea service-ului. De aceea am investit continuu în eficientizarea acestui indicator, prin extinderea echipei și specializarea tehnicienilor”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.