Cupa mondială de fotbal crește vânzările de televizoare

Asistăm de câteva zile la un adevărat spectacol pe terenurile de fotbal din Rusia, iar unele meciuri ne-au lăsat efectiv cu gurile căscate. Așadar, ar fi păcat să nu ne bucurăm de momentele de istorie fotbalistică altundeva decât în fața unui televizor de ultimă generație. Acesta pare să fie trendul actual, spun specialiștii evoMAG, care estimează că vor avea creșteri de 30% la vânzările de televizoare în aceste luni.

Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne așteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% față de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creștere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorința românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât și de oferta diversificată pe care o vom avea și în continuare pe această categorie de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Românii sunt dispuși să plătească și mai mult pentru un televizor performant. Dacă anul trecut au dat, în medie, 1.500 de lei pentru un nou TV, anul acesta vor să dea cu 300 de lei mai mult. Mai mult, potrivit specialiștilor evoMAG, românii încearcă să bifeze cât mai multe puncte atunci când caută un televizor:

  • Să fie cât mai performant
  • Să permită conectarea la internet (wireless)
  • Să fie Full HD sau UHD (4K)
  • Să aibă o diagonală de cel puțin 80 de cm
  • Să aibă un sunet cât mai clar și puternic
  • Să fie la reducere