Cele șapte noi obiective se adaugă angajamentelor inițiale referitoare la anul 2020, anunțate anul trecut, de a reduce consumul de apă și emisiile directe de carbon ale companiei cu 30%, respectiv 50%.
În ultimii doi ani, Coca-Cola HBC a redus consumul propriu de apă cu 2,1 miliarde de litri, ceea ce echivalează cu un pahar de apă pentru fiecare om de pe Pământ. În ultimii cinci ani, amprenta globală de carbon a produselor companiei a fost diminuată cu 1,07 milioane de tone, ca rezultat al investițiilor în tehnologii eficiente energetic și cu emisii reduse de carbon. Cifra este comparabilă cu emisiile totale anuale de gaze de seră ale peste 200.000 de autoturisme.
În 2015, compania a investit 8,2 milioane de euro – 2,3% din profitul impozabil – pentru a sprijini îmbunătățirea nivelului de trai al comunităților, managementul mediului și al resurselor de apă și inițiative de dezvoltare adresate tinerei generații, în parteneriat cu peste 230 de ONG-uri.
Dimitris Lois, Chief Executive Officer al Coca-Cola HBC, a declarat: „Obiectivele ambițioase pe care le anunțăm astăzi reflectă angajamentul nostru de a fi o sursă de inspirație pentru construirea unui viitor mai bun atât pentru oamenii noștri, cât și pentru comunitățile în care suntem prezenți. Ele fac parte din strategia noastră de ansamblu, care a impus Coca-Cola HBC ca lider al sustenabilității în rândul producătorilor de băuturi, și arată hotărârea noastră de a ne dezvolta în mod responsabil, sustenabil și profitabil.”