Coca-Cola aduce o valoare adăugată de 448 milioane de euro în economia locală

Coca-Cola anunţă astăzi rezultatele studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, potrivit căruia prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB. Peste jumătate din această sumă, generată de întregul lanţ de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuţia la bugetul de stat – 241 milioane euro – şi constituie 0,8% din toate taxele încasate de statul român. Totodată, fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează alte 12 locuri de muncă în economie. Acestea sunt principalele concluzii ale studiului realizat de compania de consultanţă Steward Redqueen, având la bază metodologia elaborată de câştigătorul premiului Nobel pentru economie, Wassily Leontief.

„Recent, pe 8 mai, brandul Coca-Cola a sărbătorit 131 de ani, iar în România sărbătorim peste un sfert de secol de prezenţă. 25 de ani în care am contribuit la creşterea economiei locale şi la evoluţia comunităţilor din România. Valoarea adăugată a Sistemului Coca-Cola se măsoară în cifre, dar şi în energia cu care noi ne implicăm zi de zi, în sprijinul pe care îl acordăm celor care au nevoie, în modul în care protejăm mediul şi resursele naturale şi bineînţeles, în felul în care ne străduim să înfrumuseţăm viaţa celor din jur şi desigur, pe a noastră. Da, Coca-Cola este un brand internaţional, însă Sistemul Coca-Cola este întotdeauna unul local.”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România şi Moldova.

„Avem rădăcini puternice aici şi un angajament ferm faţă de România. De-a lungul celor peste 25 de ani de prezenţă pe plan local, am obţinut rezultate remarcabile în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă şi am generat valoare pentru economia României. Sunt mândru de lucrurile bune pe care le facem aici şi de contribuţia sistemului nostru, acest lucru da o şi mai mare semnificaţie muncii noastre. Împreună cu angajaţii, partenerii şi furnizorii noştri, alături de membrii comunităţilor şi de consumatorii produselor noastre, vom continua să construim în România şi să adăugăm noi capitole acestei poveşti de succes, cu fiecare nou an de prezenţă aici.”, declară Jaak Mikkel, General Manager Coca-Cola HBC România.

Cele mai recente

Distribuie articolul