Clientii Lidl au donat peste jumatate de milion de lei la casele de marcat

Clientii si angajatii Lidl au donat anul trecut la casele de marcat 577.713 lei.

Aceasta suma a fost suplimentata de companie, astfel ca un total de 1.155.426 lei a contribuit la indeplinirea misiunii a patru organizatii.

In perioada ianuarie-decembrie 2017, clientii si angajatii Lidl au putut dona in magazinele din toata tara, pentru a sustine patru asociatii: Fundatia Noi Orizonturi, Greenpeace Romania, Fundatia Leaders si Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei.

Cristina-Hanganu-LidlCa parte a strategiei noastre de responsabilitate sociala, ne indreptam eforturile catre asigurarea unui viitor mai bun pentru societate. Este o prioritate pentru noi sa ne alaturam initiativelor care aduc o schimbare pozitiva in Romania si ne bucuram ca si clientii Lidl cred in misiunile organizatiilor pe care le sustinem. Cu ajutorul partenerilor, angajatilor si clientilor nostri contribuim la dezvoltarea unor comunitati responsabile si ne indeplinim promisiunea de a construi impreuna un viitor mai bun”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Lidl continua seria campaniilor de donatii din magazine si in anul 2018, prin sustinerea Centrului pentru Educatie si Dezvoltare Profesionala Step by Step. Campania a demarat in luna ianuarie si se va incheia in luna martie.

Intregul material poate fi citit pe site-ul www.CSRmedia.ro

Cele mai recente

Distribuie articolul