„Rezultatele obținute în anul 2016 demonstrează încă o dată că Farmec își menține poziția pe palierul celor mai de succes companii de pe piața locală de cosmetice. Prin pasiune și dedicare reușim să reconfirmăm anual faptul că reprezentăm excelența românească în cosmetică, creând mereu produse eficiente și competitive. Printr-o strategie solidă de business, am reușit chiar să ne depășim obiectivele stabilite pentru anul trecut. În 2017, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Conform datelor de piață Nielsen, Gerovital s-a menținut și în anul 2016 în poziția de lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață de 23,3%), cât și pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piață de 25,9%). De asemenea, Laptele Nutritiv Vitaminizant Doina ocupă prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, pe segmentul Cleansing.
În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără și primele 3 magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse și noile game Gerovital Plant, Farmec Depilatoare și Gerovital SUN.