Cif Curăţă România pentru al patrulea an consecutiv şi lansează programul „Împreună Curăţăm România Călătorind!”. Multe dintre oraşele României şi-au pierdut strălucirea odată cu trecerea timpului, iar unul dintre motivele pentru care românii nu mai aleg să îşi planifice vacanţele în ţara noastră este lipsa curăţeniei din zonele turistice. Astfel, Cif și-a asumat misiunea de a contribui la redarea frumuseţii câtorva locuri din România, alături de românii care se vor înscrie în campanie.
Obiectele frumoase şi funcţionale de acasă sau de la locul de muncă, precum şi locurile din jur cu un aspect plăcut şi atractiv au un impact pozitiv asupra stării de spirit a oamenilor. Comunităţile reprezintă un simbol al prosperităţii, al sănătăţii şi al identităţii colective, iar o comunitate curată poate influenţa pozitiv emoţiile şi starea de spirit a locuitorilor săi.[1]
„Cif continuă şi în 2017 misiunea socială pe care şi-a asumat-o în urmă cu patru ani, aceea de a curăţa România. De ce? Pentru că a trăi într-un mediu curat şi îngrijit este cheia unui stil de viaţă pozitiv. Programul „Împreună Curăţăm România Călătorind!” este un semnal transmis românilor, pentru ca fiecare dintre aceștia să contribuie mai departe la o țară mai curată prin implicare activă.”, a declarat Ana-Maria Pâslaru, Marketing Director HPC, Unilever.
Amprenta lăsată de timp sau de oameni asupra spaţiilor în care aceştia locuiesc este definitorie pentru comunităţile locale, iar în ţara noastră există multe locuri care şi-au pierdut strălucirea odată cu trecerea timpului. De aceea, Cif invită românii să se alăture mişcării „Împreună Curăţăm România Călătorind!” şi să pornească împreună într-o iniţiativă curajoasă – aceea de a reda frumuseţea câtorva obiective turistice naționale. Astfel, românii sunt invitați să călătorească prin țară alături de Cif şi să participe împreună la acţiuni de curăţenie. Lucian Mîndruţă s-a alăturat misiunii Cif şi va contribui activ la acţiunile de înfrumuseţare a oraşelor.
„Anul acesta ne-am propus să contribuim la înfrumuseţarea locurilor din ţară prin implicarea activă a românilor în tot acest proces de curăţare. Misiunea brandului este aceea de a menține frumusețea suprafețelor din interiorul casei, produsele Cif fiind nu doar foarte eficiente, ci şi special create pentru a nu deteriora suprafețele curățate. Dorința de a reda strălucirea locurilor din jur este o extensie naturală a misiunii Cif, cu efecte benefice asupra întregii comunități.”, a declarat Andra Sima, Marketing Category Manager HHC, Unilever.
„Sunt mulţi oameni care preţuiesc amprenta lăsată de trecerea timpului asupra lucrurilor şi a locurilor. Dar praful şi murdăria sunt cele ce ne despart de frumuseţea unor locuri sau monumente pe lângă care trecem repede sau pe care le uităm. Tocmai de aceea, dar şi pentru că vreau să ajut la curăţarea României, am decis să mă alătur acestei campanii. Îmi place să îmi aduc şi contribuţia prin implicare fizică, nu doar prin vorbe, astfel vă invit şi pe voi să vă alăturaţi misiunii Cif, să curăţăm împreună ţara noastră!”, a spus Lucian Mîndruţă.