”Conform statisticilor de vânzări pe care le avem la mijlocul lunii iulie, numărul de turiști care au ales în acest sezon să meargă în vacanță cu agenția noastră depășește 150.000”, a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour. ”În acest moment, avem un grad de ocupare de 75% și suntem în creștere cu 10% față de perioada similară anului trecut. Am mizat pe îmbunătățirea continuă a produsului, încercând să fim cu un pas înaintea pieței din toate punctele de vedere. Românii au devenit turiști din ce în ce mai informați, mai bine pregătiți atunci când vine vorba de alegerea destinației, a hotelului și chiar a turoperatorului cu care pleacă în vacanță”.
Pentru Antalya, prețurile foarte bune în Early Booking au convins mulți români să-și petreacă o vacanță de vis, într-un hotel de 5* de lux, cu servicii all inclusive, plătind cât pentru un hotel de 4*! Grecia continuă să fie marea dragoste a românilor, atunci când vine vorba de sejururile la malul mării, mereu ispititoare, mereu proaspătă, mereu gata să ne ofere ceva nou. Bătrâna Eladă este o destinație pe care o cunoaștem ca pe propriul buzunar și căreia îi alocăm cele mai multe hoteluri în garanție, cele mai multe chartere cu avionul ori cu autocarul și cei mai mulți specialiști angajați Christian Tour, atât în România cât și în zonele de vacanță.
Dar marea vedetă a acestui sezon este Spania, o destinație cu o creștere de 300% față de anul trecut, în special datorită zborurilor directe din provincie. Pentru Mallorca, de exemplu, sunt zboruri directe nu doar din București, ci și din Cluj-Napoca sau Timișoara. Până de curând, Tenerife era considerată o destinație exclusivistă din cauza prețurilor.